Precizare Decizii de Impunere
MUNICIPIUL BÂRLAD
PRECIZARE
Deciziile de impunere pe care contribuabilii din Municipiul Bârlad au început să le primească la domicilii de aproximativ o săptămână se referă la creanțele bugetare datorate începând cu data de 01.01.2019 și privesc tot anul fiscal curent, respectiv până la data de 31.12.2019. Persoanele care, până la data primirii plicului, și-au achitat aceste creanțe, conform înștiințării menționată, pot ignora documentul.
Totodată, Primăria Bârlad recomandă contribuabililor care au achitat sumele înscrise în deciziile de impunere să nu se mai deplaseze la ghișeele instituției.
În conformitate cu prevederile art. 47, din Legea nr. 207/2015, privind Codul de procedură fiscală, deciziile de impunere sunt comunicate la domiciliul fiscal, prin poștă, pe bază de confirmare de primire, sub semnătură, la adresa de domiciliu.
Scrisoarea anuală a Primarului se transmite odată deciziile de impunere, conform Hotărârii de Guvern nr. 1723/2004, art. 5, privind aprobarea Programului de măsuri pentru combaterea birocrației în activitatea de relații cu publicul.
Biroul de Presă și Relații Publice al Primăriei Municipiului Bârlad