Documente necesare:

  • Cerere tip completată de solicitant, din care să rezulte motivele pentru care doreşte prelungirea valabilităţii certificatului de urbanism, depusă cu cel puţin 15 zile înaintea expirării. Se poate acorda o singură dată pentru o perioada de maxim 12 luni. Se utilizează formularul model F.7 care se obţine de la Biroul unic. Se completează cu copii ale elementelor de identificare ale solicitantului;
  • Certificatul de urbanism în original;
  • Extras de Carte Funciară actualizat – pentru imobile proprietate privată, numai în cazul solicitării C.U. pentru înstrăinare,operaţiuni notariale;
  • Copie act identitate/înregistrare firmă;
  • Documentul de plată a taxei pentru prelungirea valabilităţii certificatului de urbanism (în copie) anexat cererii;
  • Cererea se înregistrează la Birul unic, numai după:
    • verificarea completării cererii conform formularului;
    • verificarea listei de documente necesare şi a modului în care acestea sunt prezentate;
    • verificarea elementelor de identificare privind solicitantul şi imobilul;
    • verificarea existenţei semnăturii solicitantului sau împuternicitului legal al acestuia;
    • verificarea dovezii achitării taxei (după caz).
Certificatele de Urbanism solicitate vor fi transmise solicitantului, respectiv împuternicitului legal al acestuia fie prin poştă, fie personal pe bază de semnătură şi legitimare.
Sari la conținut