- Șef serviciu, ec. Silivestru Mirela
- 0235 411 760, Interior 128
Serviciul „Biroul Unic” face parte din structura organizatorica a aparatului de specialitate al Primarului, este in subordinea directa a acestuia, fiind condus de un sef serviciu.
Principalele atribuții sunt:
-primirea, distribuirea, eliberarea si expedierea corecta si prompta a raspunsurilor la solicitarile/petitiile cetatenilor si a documentelor primite direct la sediul institutiei sau prin posta, fax, e-mail, posta speciala sau curieri pentru reducerea timpilor de solutionare;
-asigurarea unei comunicari si cooperari eficiente intre cetatean si administratia publica locala;
-oferirea de informatii corecte si prompte din sfera de competenta a primariei in conformitate cu legislatia in vigoare;
-reducerea timpilor de raspuns la solicitari prin dezvoltarea arhivei electronice a documentelor;
-încasarea veniturilor din impozite, taxe, amenzi, chirii, concesiuni si alte venituri datorate bugetului local in numerar si prin intermediul POS;
-eliberarea certificatelor de atestare fiscala direct sau online persoanelor fizice si juridice in cel mai scurt timp;
-înregistrarea in baza de date a Municipiului Barlad a persoanelor fizice si juridice ce datoreaza impozite si taxe locale, actualizarea permanenta a datelor existente in evidenta fiscala pe baza de documente de identificare ale acestora (BI, CI, CNP, Pasaport, Cod de inregistrare fiscala).
Pentru mai multe detalii cu privire la atribuțiile specifice, vă rugăm să consultați pagina dedicată Regulamentului de Organizare și Funcționare, Capitolul 4.3, art. 26.