ANUNT IMPORTANT! ÎN ATENTIA CETATENILOR INTERESATI DE PROGRAMUL RABLA LOCAL

Astazi, 21.04.2023 Municipiul Barlad a depus cererea de înscriere la Programul Rabla Local initiat de Administratia Fondului de Mediu (AFM), în vederea obtinerii finantarii pentru 100 de masini uzate.
Pasii care trebuie urmati de bârladenii interesati de participarea la programul Rabla Local sunt urmatorii :
1. După publicarea de catre AFM a listei cu unitatile administrativ-teritoriale care au incheiat contracte de delegare, cetatenii se pot înscrie în aplicația informatică de pe site-ul AFM
2. Dupa ce AFM inchide lista cu persoanele înscrise din municipiul Barlad, o transmite catre Primaria Barlad care va solicita cetatenilor eligibili intocmirea dosarelor cu actele necesare obtinerii finantarii.
3. In termen de 30 de zile de la depunerea dosarului, autovehiculul trebuie scos din evidentele fiscale, iar adeverința de dezmembrare și certificatul de radiere vor fi depuse la Primăria Bârlad.
Rugăm persoanele interesate de participarea la acest program să urmareasca informatiile publicate pe site-ul AFM si sa parcurga pasii necesari conform prevederilor legale.
Accesând link-ul de mai jos, vă puteți pune la curent cu conținutul hotărârii Consiliului Local Bârlad, adoptată în ședința de îndată de joi, 19 aprilie 2023, privind regulamentul de acordare a stimulentului financiar de 3.000 de lei, în cadrul Programului Rabla Local:

Sari la conținut